重新發現

太好了, 接二連三有朋友重新發現,
衷心為他們的'行動早'而感到高興及自豪~

有人重拾書包, 有了目標, 享受著忙碌的天天.
有人決定放低現有, 瀟洒地跑到國外活一活, 體驗人生.

感謝您們選擇把這些事情告知我,
把想法實踐至行動所需要的勇氣往往比旁人想像的要多,
可是, 你們真的為自己做到了.

有人證明了當初的決定是完全正確的, 勇往直前!
有人好像還有一絲顧慮.....決定了, 就狠狠地專心一意行動吧.

幹吧! 趁著現在我們還可以'青春無悔'>>

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

今早我變了自卑的invisible man, 受不了的憤怒.

留言

  1. Dear fi, 重拾書包嘅朋友係咪指我呀?好開心可以搵到自我,希望你都一樣.另外,想同你分享,霖霖終於入到科大喇,做家姐嘅真係好開心,你都知我有幾錫佢.

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀! 無錯,係恭喜'你'呀琨姐~~ 希望阿霖(咪再叫霖霖喇!)越來越'科','大'有作為!!!

    中左,你當了我今期的女主'腳'~ 哈哈!

    回覆刪除
  3. 哈哈,好句好句.你講得o岩,佢已經唔再係細路,識你o個時佢仲讀緊小學,時間過得真係好快...
    能夠當上你嘅女主角係我榮幸

    回覆刪除

發佈留言