Good-minton

今天和同事倆溜了去打球, 還記得對上一次應該是兩年前吧,
打罷還直落九龍城食泰菜, double-absorbing.

嘩~使勁跑衝揮拍面紅手痺流汗踎低執波站起再揮,
如此正式運動實在好健康!
大力揮拍 想像羽毛球是今天工作上遇到的賤精先生 :
[死~啦~你! 吔!]
不過受的是對面對打的人....哈, 管他的, 我要發洩!

運動過後, 總會有那似曾相識的生埋症狀:
-手震震, 在水樽與水樽過水時與同事為此而嬉笑了一陣.
-右邊肩好酸呀.
-連拉開拉鏈的時候右手也乏力.

一如往屎, 預計明天情況將惡化, 持續數天.

Anyway, it's good for us to play bad-minton.

註:
市場上的賤精先生有如廸廸尼裏的米奇老鼠,
會耐不耐從某處彈出來同你見面,
不同的是,
米奇say hi, 賤精say fight.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

問你

以前的, 是否真的都不在意, 不記得了?
其實, 我記得一清二楚, 那副樣子我是裝出來的, 該死.

留言

  1. 我也想狠狠的打一場羽毛球呀!太久沒有好好的出一身汗了.

    你形容啲賤人好正呀!真的無時無刻都會出現一兩隻,對住呢啲人真係....

    回覆刪除
  2. 打啦, 不過好難book場, 我地都係靠個放緊暑假無野做o既朋友仔先有場打, 佢由朝book到晚, 打完籃球打羽毛球.

    o個d唔係人, 係精精精精精~

    回覆刪除
  3. 對付頑強嘅賤精,要有無窮嘅精力同火力十足嘅機關槍,放心,我會不停為你補充子彈,盡情掃射吧

    回覆刪除
  4. 前半句好狠, 後尾又好窩心:)
    多謝你的飛彈, 快D開個blog啦,
    我倒期待著呢~

    回覆刪除
  5. 好呀! 不過要等埋我放工番來喎,或者週六日, 齊齊運動, 冇咁易老!

    回覆刪除

發佈留言