Unbelievable/Unforgettable

昨晚想起她們, 今天卻神奇地在午飯後收到因的來電:
-今日得閒出黎食飯嘛?
-OK喎
(下刪百字無point單向窒人對話)

就咁出左黎, 我們又在一起了.

睇住佢大o既Eri, 不知不覺開始'少女'了, 九月上中學, 例遲的我坐下來後, 發現她正在閱讀'愛之言語', 心想少女當然要睇愛情小說啦, 拿過來看後發覺只是一般的'安徒生系列', 喂, 熟d得唔得呀?!?

個子小又如何, 志氣大至緊要, 知道嗎?

黑面慘人也有消息要公告呢, 09結婚了, 要變幸福哦, 唔該從今開始學習笑口常開, 怪人!
(不過, 都係聽住先啦, 善變的27女)

因姨當然順勢問埋我, 可惜答案冇驚奇, 總之, 張帖一定會寫'合府統請', 係咁啦.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

My first song

歌曲名字: N/A
曲詞: 何faye

當天的感覺 又在心裏在再泛起
你那柔情和蜜意 直教我愛你不猶豫
每當心裏寂寞時 你也伴著我 抱著我
這種感覺 未淡忘過

無論世界怎變改 我對你情如深海
祈望你對我的愛 永恆不變改
永遠地愛~~


當年有一個同學叫何寶寶, 話做我的歌迷會會長, 歌迷只得她一人.
歌詞很八十年代, 好像林敏聰派別的詞風
雖骨庳肉麻, 但出自自己的口和手, 忘不了,
有時候不自覺地哼了一兩句出來
不過, 那時候的我, 應該還沒有戀過>

留言