靜聽心聲

我有時候會是一位忠實的聆聽者.
儘管大發牢騒也沒有關係,
當然我偶意還會反駁你一兩句,
大聲咆哮也沒有關係,
當然我會幫你留意周遭人的反應,
罵穢話也沒有關係,
當然我會提示你請將音量收細,
即管盡情灑淚放聲狂笑,
我只懂得一個擁抱一下緊握猶勝千言萬語.

有事時, 那股強烈的[我撐你]感覺十分難能可貴.
我曾經領略過, 希望你也感覺到.

留言

  1. 真係好呀你朋友有你呢個好朋友,相信你朋友一定感受到既!

    回覆刪除
  2. 留到囉喎.

    我係唔係一個好朋友就唔知喇,
    但一定係一個好賤o既朋友~ haahaa
    成日俾朋友話: 你好賤呀!

    乜我真係好賤咩?

    回覆刪除
  3. 唔係呀!點解會咁講你既!係咪玩得癲時候講咋,我完全唔覺喎!

    只係覺得你係一個開心快活人咋!有你係度氣氛會好好多囉!所以點解會咁講你既?????

    回覆刪除

發佈留言