討厭人

工作上的我並不牙尖嘴利, 對比自稱女魔頭的上司, 我是比較內斂, 殺傷力較低, 相對忍耐力較高, 眼見上司被惹毛了的樣子, 我總有點兒內疚, 怪自己慢了一步糾正他人, 儘管這不是份內事, 但遺憾是我們乃公司的團隊, 多不情願還是要與廢物單位同仁'通力合作'. 賤精先生小姐雖然賤, 但功勞足以抵銷一切. 但先天不足又後天不努力的笨七青年, 接年接日接月地胡作妄為, 我, 正式宣傳無了期討厭他, 把無關的理由也一併算進去.

身上有臭狐味
樣衰
自以為是
做錯野
一錯再錯無限錯
錯左唔認錯, 講埋D佢自己都唔明O既藉口
做野一手過一手, 即係缷膞
自己鑊唔揹,要人認投
無記性
扮勁
中文差
英文更差
英文都講唔正仲要講
懶音處處
扮醒原來完全唔明
對住老細明星烚熟狗頭
愚蠢
不合邏輯不合情理
慢吞吞
不識時務
......
.......
........

太好了, 往後兩天不用面對討厭的傢伙.

留言

  1. "身上有臭狐味
    樣衰
    自以為是
    做錯野..."
    我知道那傢伙是誰呀! 哈哈哈哈哈~

    回覆刪除
  2. 現在啲所謂年青人真係一代不如一代,唉!

    所以常常都覺得自己同現在呢代的年青人有著很大的代溝的,只可惜身邊還有些己做人老豆的狗公也有著其中幾項的特徵,唉!

    回覆刪除
  3. Eunice: 你是過來人, 一定明白箇中感受, 是難頂也嘔血, 點解佢仲可以留O係度腐敗落去~

    Crabcrab: 有代溝是好, 起碼可証明不是同類,也就不是敗類.市面上充斥'笨七'和'狗公', 互勉之, 慎防被跌~ 唉!

    回覆刪除

發佈留言