Chocolate

新年吃得份外多朱古力, 多半是入口'益益地'的, 不其然令我回味我的最愛朱古力.

[牛奶巧克力加上威化外層.內含綿滑牛奶榛果醬]

完全認同, 榛子醬甜到膩, 我喜歡在嘴裏又'梅'又吮~ 下班後繽紛樂癮起, 走進便利店, 見有特價12蚊兩包, 看來連個天都幫我, 買吧吃吧!

金莎朱古力廣告主角用金莎做成花球冧女仔, 我想如果有人用繽紛樂做個花藍給我, 我會受的!

留言

  1. 將來的MR RIGHT應該識做既!:P

    我對你朱古力後面個隻戴眼鏡的豬仔有興趣喎!係公仔還是豬仔錢"NGAN"呢?

    回覆刪除
  2. 哈哈, 隻豬仔錢罌跟左我廿多年囉~ 呢隻係大o既, 仲有隻細的. 唔捨得掉, 有感情呢~

    回覆刪除
  3. 不要掉呀!可當作將來的寶貴嫁妝之一喔!更可以身教下一代呢!

    回覆刪除
  4. 嫁妝? 諗都冇諗過, 太遙遠喇>>

    回覆刪除

發佈留言