理髮記

例遲的髮型師依舊例遲, 去之前曾考慮好不好先致電提醒他我的appointment, 但主客觀念極重的我還是覺得這是專業的一部份, 所以就直接到店來, 果然人還未到, 接待姐姐就正正問我有否再致電提醒他, 我說沒有, 我們二人的語氣就像在說著風流不歸家的丈夫一樣. 男人呀, 為甚麼大都沒有交帶, 又不上心的呢?

比約定時間遲四十分鐘後, 終於見人.
[想點剪?]
[我要短.]
[要幾短?]
[咁短都得.] 說著拿出手機把樣版照直接讓他看, 高科技令溝通更直接.
[其實直得唔得?]
[攣好D, 因為#$%&*..]
[好, 你搞掂佢啦.]

客人與髮型師的關係完全基於一個[信]字, 通常他們說的專業意見, 例如:
[呢度我幫你偷薄D, 咁成個頭望落下層次重D......]
[前面我幫你攞輕D, 再做色望落會唔同晒...]
我們其實都聽不明白, 只懂點頭扮明.

大刀第一下一剪! 剪的人很爽, 我也很爽, 久違的清爽, 輕晒! 我對短髮的渴求原來很大, 因為那一刻已不自禁地說了一句;[太好喇~剪短左!]

通常大師傅都只是純粹負責[剪]的部份, 中間和往後的細微動作都是由juniors負責, 初時都覺得這樣的架構有點冒險, 畢竟他們就只是juniors, 幸運地每一次我都被安/編排到給專業的juniors打理, 今回也有幸遇到專業份子, 他們也很捧, 至少細心, 專注, 體貼, 那份著緊都一一做到了. [洗頭仔]樣子總像不良青年, 但幹起事來分分鐘比大師傳來得認真細心.

我說是幸運, 因為不是每一個junior都這樣, 今天中途被另外的小朋友領了去沖頭, 粗魯的清洗動作以及那硬棚棚的語氣令我暗地裏作了個比較.

因為與junior靚仔數個又數個小時的相處, 令我學會了多一個潮語~
*音讀[水], 可解作[玩弄], [撚化]
[我個D髮夾好似跌左幾個落厠所, 你入去執番佢啦!]
[下! 真架!]
[係呀, 你快D執番啦!]
[你"水"我, 我唔理你呀嗱!]

[我唔理你呀嗱!]
[我嬲你呀嗱!]
每當面對這些打情駡俏的對話, 我真的不懂反應, 姐姐不慣這一套.

騎騎呢呢的髮型師不辭而別, 他的太安心太放心才令我放不下心, 但想著juniors的確很努力呢, 反而應該多謝他們的心思, 最後他們兩個還先後特意走出來跟我道別的呢~ 不知怎的那刻有一點點感動~

至於我的新髮型, 儘管友們都顯得熱切期待指著我大笑的一刻. 其實, 沒那麼驚嚇吧!

留言