邀請

死心不息的邀請,
可是我清楚知道醉翁之意,
本來在混亂過後著自己保持清醒.
剛才腦海飄過一絲慾念,
若果答應的話一切可能變得不一樣了.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我, 我們

上司歸隊, 由衷欣喜,
不用孤身與外抗衡,
依靠令人心安.
如她所說, 此刻很多事情已穩定下來,
原來不知不覺間,
之前的爛攤子已過渡了,
我克服了.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

貢獻

為人子女, 要孝順父母, 我只孝不順.
為人子女, 要供養父母, 我只給了所謂的零用, 不足以養活,
為人子女, 要致力改善家人的生活質素,
來一部高清電視好嗎?

之前提了兩三回, 一天兩個可真的拿著單張回來了,
我熱情配合, 他們卻又回歸冷靜,
雙親請快速行動, 女兒可隨時轉軚把錢包口合上 ~:p

留言

  1. 最尾個包好抵死呀!

    不過高清電視聽人講,真係不用急喎!除非舊個部真係睇唔到啦!

    回覆刪除
  2. 哈哈, 我冇乜定力, 同埋有太多自身慾望需求, 一方面要俾timeline佢地咪拖~
    因為每次看到家裏的彩電把人物影得身長腳短, 或者潮濕天影响畫面, 要開著暖機時, 就想把它換掉! 也是時候換新呢~

    我見細牌子都好平, 仲有五年保養, 制得過>

    回覆刪除
  3. 睇落又真係有需要既!不過要問清楚保養方面既詳情呀!因為有時機身平,但係一換入面的野,可能幾貴,迫人另願買過部呀!小心喔!

    回覆刪除

發佈留言