小傢伙

半打阿姨上週六踩上一家三口的幸福窩搞搞震, 為見滿月Aslan一面.
爸爸醒目溜跑了, 留下小男孩於半打女人兩個墟中打滾~

[你地........想點呀? 咪亂黎喎!]

@DUCK誠女傭一號@

[喂.....你抱好d得唔得呀? 我仲驚青過你呀靚姨!]

@DUCK誠女傭二號@
[嗚....嗚.....你真係笑得出, 難為我....]
一雙小腳正在憤力掙扎中.

@DUCK誠女傭三號@
女傭閉氣以靜制喊B中....但哭聲仍然有幾聲~

@DUCK誠女傭四號@
有相為證, 靠一邊強而有((肉))的手臂, 小傢伙在我的懷抱裏陶醉地甜睡著, YEAH!
(雖然本不應該為有肉地而自豪...:p)

還是回到媽媽的臂彎裏最happy~

Baby Aslan, 要快樂健康地快高長大啊!

P.S.

- 眾女藉著這個晚上更成功試驗出馴服哭鬧BABY的秘技 - 喃嘸禪音功! 萬試萬靈!

- 還有, who's the next?

留言

  1. 好抵死的對白呀!
    你退休後絶對有潛質做陪月呀!:p

    ”the next one”一定要找你來做part time啦!呵呵!

    回覆刪除
  2. 我都覺得我有潛性囉~ 不過阿B原來都幾多表情喎~

    唔邊隻黑馬會係我的僱主MASTER呢~ HAHA

    回覆刪除

發佈留言