青春真好

之前不小心跌碎的粉餅終於
在醜陋的形態下勉勉強強地用完!
(三四百塊在我心目中已是名貴等級, 我實在不捨不忍不該捨棄它!)
馬上往另一化粧counter購買早已
思考分析咨詢良久的新粉餅補倉.

年輕不貌美但有幾分可愛的化粧小妹
盡責地介紹粉餅的功能.
[搽埋隻底霜就可以直接搽粉餅架喇!]
[不用搽foundation嗎?]
[唔駛! 搽埋個粧會好厚架!] 我看到, 說時她的瞳孔可 真有放大的!!!!
[.................]

事後另我聯想起早前與同事的一番對話.
[我一向無用foundation.....]
[粉底喎! 點可以唔搽架????]
[下?!?]
[XX, 我地呢個年幾唔可以唔搽架喇!]
說時, 我也看到對方對我投以驚奇眼光及'有無搞錯'的表情.

是的, 不同的美顏哲學應該套用在不同的立場處境上, 方為之正確.

留言