豆豆兵團

一, 二, 三.....有三顆,
算準時間, 在這兩天開花結果,
無奈下唯有拼命加重肥料,
讓她們早點快高長大,
成熟好讓我快下毒手採擠,
移平土地, 方能多加修飾.
明天笑臉迎人>

偏偏不讓我得逞! 討厭!

早知就不就範別人提議的酸辣火熱印尼晚餐.......

留言

  1. 真的要戒口啦! 飲多啲伯母煲既清潤湯水,平時少飲凍飲,可以食下熱既海帶綠豆沙呀!都有效架!

    回覆刪除
  2. 不如你整d綠豆沙黎飲下, 仲有雞翼同蘋果湯, 上上回的x'mas令我一吃難忘....

    呢頭戒口, o個頭又講食,我諗我無得救架喇~~~

    回覆刪除
  3. 咁鬼好記性呀!呵呵!
    難得你咁賞面,一定有機會既,湯水對豆豆真係好有用既。

    回覆刪除

發佈留言