誠信

聽聞何公子有離職之意,
慈母憂心耿耿,
有意無意向我透露了幾回.

今早, 再來有意無意.
[佢幾時講過架? 你講左俾我聽幾次, 其實佢同你講左幾多次?]
[......................, 佢話呢份搵唔到錢, 會搵過第二份工喎...]
說時還輕聲說不要被爸聽到, 其實爸早已上班去了>

聽罷, 若然如他所說就沒問題, 如果他真的有另覓高就的行動.

[不過, 佢呢個人已經冇乜誠信.] 我知道我的嘴巴剛又使壞了.
[咁又係.] 出奇地她竟然附和了.

小伙子, 在這個時候已失去家人對你的誠信, 是一件可悲的事情.
這個沒了, 其他的又會好到哪裏.

真正八十后群啊, 是否都寧願犧牲誠信, 捍衛自我 ?

唉!

留言