一起看齣戲

[原來佢話神偷係話偷走時間o既意思呀, 我仲o係度諗邊個做神偷個角色添~]
[原來套戲真係o係永利街拍架喎!]
[D人話好感動架喎!]

小玉媽近來久不久吐出一兩句關於那套[歲月神偷]電影的單向式談話,  在旁的我理所當然會想到她應該對這套全城熱片起了不尋常的興趣, 可能它的年代正正是她的年代, 也可能密集的預告片起了入屋的宣傳作用, 連生活平淡的師奶也有反應了!

由於太了解她, 直接地問她要不要去看一定得來了當的拒絶,  理由千篇一律是認為'去戲院看電影'是件多餘兼奢侈的中上消費娛樂.其實除了媽, 何彼得也應該很久很久很久沒有幹這回事了,
況且電影是他這個悶棍丈夫已放棄l數十年的稀少愛好之一.

於是, 先發了個短訊給媽, 簡單一句[明晚你和老豆去看9:30歲月神偷.], 因預計她對這個突如其來的行動會思考良久, 不表明因由是想要她遁自己的本能意願去反應, 反正真相必令行動失敗.她可能會回電給我問個究竟, 可是沒有, 但卻如我所料慣性地立即詢問愛人意下如何.

[喂! 爸爸話都好喎! 有免費飛咩? 俾錢買就唔睇喇! 咪搞! 又會咁急O既? 星期六睇唔得架?!?]
[係呀免費架, 旬野緊係無得你揀架啦!]

對著他們, 不得不耍些狡猾招數, 強迫的給予, 聽起來有點奇怪.

[記著, 戲院在最上層, 係呀係呀, o個度有間戲院架, 吓? 開左好耐啦!]

不要迷路, Enjoy tonite :)

留言

  1. 我一個人去睇咗.....真係好感動....係戲院不停咁喊

    回覆刪除
  2. 真係架?? 但係我諗到你呢個情境, 好想笑添:P ...仲咩又唔叫埋我!

    媽咪都話幾感動, 但係佢嫌某D橋段唔係真係O個個年代喎.....

    回覆刪除

發佈留言