Sent

功夫不少, 那可能是第一個小考驗,
斷斷續續的堆堆砌砌,
集齊需要的文件檔案,
總算把第一步跨出了,
現在都流行唯一的online application嗎?
老人家如我總覺得不太穩陣,
還記得我那年代都一出三擊,
by email, by post, by fax!
'給力'得很過頭.

決心對我而言還不足夠,
疑惑還在心中徘徊,
與前輩朋友的一席話,
解了我的憂, 也推了我一把,
想的話, 就試一下, 要快.
感謝您!

程序完成, 其他的就留給別人....

去或留,
別離離別,
不要想太多, 我這個總愛想很多的自己.

繼續Hunting~~

留言

  1. 一段時間唔見你的蹤影,以為你去咗旅行添!
    想不到今日一入到來,就見到咁好既消息,實在太好了,踏出第一步是非常重要的,期待再有好消息傳來,祝你新一年前程錦繡呀!一定一年好過一年!

    回覆刪除
  2. 我都想去旅行呀!! 奈何公私兩忙, sign~~ 今年出面好似好好景咁> 工作已排到三月尾

    緊係啦, 你話下次見面要有份新工嘛~ 雖然有d難度, 我會朝著這個目標進發!

    Thanks crabcrab! 我都祝您兔年繼續做個開心快活步步高升上班族!

    回覆刪除

發佈留言